בהוראת גדולי הדור: כיתות ז-ח וישיבות קטנות חוזרים ללימודים

    איתי גדסי No Comments on בהוראת גדולי הדור: כיתות ז-ח וישיבות קטנות חוזרים ללימודים

    בהוראת מרנן ורבנן גדולי הדור, תחל חזרה זהירה מאוד לשגרת לימודים לכיתות ז-ח וישיבות הקטנות בלבד. על פי המתווה יהיו קבוצות של 17 תלמידים. המלמד יהיה מאחורי מחיצה שקופה. רק מוסד שיוכל לעמוד בהוראות יפתח | המסמך המלא

    תלמוד תורה. אילוסרטציה צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תלמודי התורה והישיבות הקטנות חוזרים לשגרת לימודים זהירה: לאחר עמל רב מול גורמי הרפואה ותיאום צמוד מול משרד הבריאות, היום (ראשון) שליחי מרנן ורבנן גדול הדור הרב ברוך דיסקין והרב שרגא שטיינמן מפרסמים את ההנחיות לפתיחת תלמודי התורה מכיתות ז-ח והישיבות הקטנות.

    על פי המתווה: כל התלמידים יגיעו לאחר תפילה וארוחת בוקר למוסד הלימודים עם כפפות ומסכה. הלימודים יתנהלו בצורת שיעורים ולא בחברותות במרחק של 2 מטר בין תלמיד לתלמיד.

    בכל חדר לימוד ישהו עד 17 תלמידים. המגיד שיעור יהיה במרחק של 2 מטרים מהתלמידים, רצוי שתהיה מחיצה שקופה בינו לבין התלמידים.

    הנהלת המוסד צריכה לדאוג לחומרי חיטוי והיגיינה, כוסות חד פעמי וחיטוי כל המשטחים השימושיים במוסד הלימודים. המלמדים צריכים לברר את מצב בריאותם מול גורמי הרפואה, מלמדים הנמצאים בקבוצת סיכון תיאסר עליהם הגעתם ללימודים.

    בנוסף, תלמיד שנמצא בביתו חולה, או שיש בביתו אדם הנמצא בקבוצת סיכון תיאסר עליו ההגעה למוסד הלימודים. התלמידים צריכים להביא אישור מההורים כי הנם בריאים. הלימוד דרך הטלפון ימשיך כל העת לשאר התלמידים. במסמך המיוחד מורים שליחי הרבנים כי רק מוסד שיכול לעמוד בדרישות יוכל לפתוח את שעריו.

     

    תקנות חזרה ללימודים שאושרו ע"י גדולי הדור:



    0 תגובות